lördag

hejs
igååår så åkte jag o josse till hallsberg, hem till erik
och sååå kul va de ju faktist inte, så vi åkte hem 22.40 bussen
när vi kom hem te mig åkte josse hem te sig
och sseen så ringer sara haha, sååå hon kmr hem te mig o sen gick vi hem till ngn
och sennnn vid halvv3 va ja hemmaa igen, haha sen smsar viktor att ja ska komma ut o säga godnatt, sååå de gjorde ja o så stog vi o prata en stund ;) sen fick han dra haha svin kallt ute ju
kvällen vart ju iaf lite roligare haha:D

aaaaaah och sen nu har jag precis vaknat oså jahehehehe, sen ikvälll??!?!?????
aaah vi får väl se ;);););)


mikael ja o josfin, och de e inte på ica i hallsberg iaf
FIIIIIIIIINT

Kommentarer
Postat av: s

KULKUL ;D

2010-11-20 @ 16:28:01
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0