lördag♥

tjingtjong
blev röjj igår asså!! började hemma hos erica, tillsammans med tove josefin cecilia erika och nellie :) där sminkade vi oss och spökade ut oss helt enkelt. drog en pizza på gc gjorde vi också. när vi va klara gick jag tove josefin och nellie till ida, därifrån gick vi till någon chillig förfest :) sen fick vi skjuts av rasmus till sköllersta och festade galet hela kvällen tillsammans med ca hundra pers. GULD SÄGER JAG.
och idag mår jag ju iaf inte som planerat, haha inte bra alltsåå
så idag har jag bara varit hemma och sovit och ska fortsätta med de
skulle till josse men kände att jag inte orkade

(snodde texten av josse haha, orkade inte skriva egen men allt stämmdeju så de e ok)

och här kmr några bilder frrån igårrr <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0