söndag

ah de vart väl lite bloggggggning nurå iaf, hmmm..
haha igår sååå åkte jag o josse till hallseberg o mötte danne, tobbe, sebbe o martin
så satt vi inne på stationen en stund för att vänta på tåget, hahah o fulaste ungen va ju där med ahah
sen åkte vi tåget in till kumla o baaa chillade o halft frös ihjäl, kulkul
och sen så skulle vi åka till hallsberg igen typ vid 12 lr någe o de gick ju inga tåg lr bussar sååå
de va ba o ringa morfar haha såå körde han mig josse karin o sebbe hem till galle, o där vare kul då (:

och idag så vaknade jag halv 4, lite göött ju
sen såå åkte ja o hämtade kamran hos josse o sen vidare till kumla på kalas=)
max fyyllleeeeer 17 bast idag

litee bilder sen igår












Kommentarer
Postat av: saaara

att sluta blogga, fast du gjorde visst de endå :D

2010-11-22 @ 13:10:27
URL: http://magget.blogg.se/
Postat av: josefin

haha vem fan är han på sista bilden? ;o han såg jag aldrig :)

2010-11-22 @ 14:58:10
URL: http://josefinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0