lördag

tjeeebbaaa

igår vare kanon kul!
fast när vi skulle gå till bussen så fick vi ju gå igenom hela kumla o frysa ihjäl
josse gick kanske 100 m framför mig o johan
o så fick vi as brottom till bussen så josse sprang i förväg
men jag kunde inbte springa för jag e sjuuuuk!
så jja o johan sket i bussen så gick vi hem till mormor o morfar
så kom mammsen o hämtade oss där
asåååå fittttsen va ja frös igår
kände inte mina fötter när ja gick

lägger in bilder sen när jossse skickat deeem:)

haha imorse va johan suuuris så ja o jossse grävde ner han i tecke o madrasser
men nu e han gladis igen, pusspådeee
och sen idag ska vi bara tare chiiillll för jag e verkligen dö sjuk o johan mår kaanon
o kommmer inte ihåg ett shit sen igår, så vi ska sitta o klura på va han gjordee.,,..:)
hejjjdååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0