me löve u

haha när jag kom hem låg en lappp på bordet där pappa hade skrivit massa..
sen islutet stog de:
ps det är bra att träna på städning och disk så jag lämnar det åt dig! ds
så va de as mkt disk skit överallt :O så snäll dad have jag

sen idag varte ju inge bak för hade ju inga recept här
men kom på nu att man kan ju söka på internet heheheh smartis

och i morgon slutar jag 11.20 och sen blire hem o packa lite grejs
o sen vid 14.20 åker jag med tåget till hallsberg, själv:O
kommar gå kanon asso, hoppas jag

nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova, godnatt ♥


saknar domhära pinglorna som bara den ♥

Kommentarer
Postat av: denise

åååååååh :( kom hem och träffa mej snygging! <3

2010-09-16 @ 21:35:22
URL: http://deniiiseestjeernstrom.blogg.se/
Postat av: denise

jaaa kan typ vilken dag som hellst tror jag :) jaaaa apa länge sen jhu!! :O får ta en tripp till karlstad snart :D ;)<33

2010-09-18 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0