sssööndag

TJAAAA!

igåååår varte inge öreebro
fast de va skönt för dååååå sov vi ist o hade mys kväll heh;)
och i morse log ja o kollade typ en timme på johan när han sov, för söt haaha
men t slut orka ja inte o kastaa kuddarr på han tills han vaknade, snäll jao
men då fick han sätta på halo t mig, så nu äger jag han på de!

sen ska jag hem o sen till karlstad:( orkaaaaaaa
längtar tes nästa helg tes ja får träffa bbabe igen asso

ochhhhh så har jag inte hunnit träffat josssse i helgen, tråååk
saknarna as mkt!:(



förlåt att jag bröt mig in och tog bort bilden Lovisa
L O V E

Kommentarer
Postat av: anna

haaalo är så jäääla roliittt :D hoho

2010-09-27 @ 17:21:34
URL: http://annahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0