lovisa - alla hjärtans dag

hejhej hemskt mycke heeeeeeej


har inte orkaat bloggga för jag har vaaart så jäävla tröttt..

i lördags så hämtade johan upp mig här hemma så åkte vi in till örebro o mötte upp fabbe, max, martin, ralle och angie sen gick vi o kollade på bio!  vi såg 127 timmar, den va braaa =) sen efter det så gick det ju vargen buss lr tåg så då tog jaag johan o max taxi till kumla, för ja och johan skulle sova i kumla med max i hans systers lägenhet :)

sen dan efter åkte vi hem till mig och gjorde ingenting tror jag.

och idag i skolan har vi bytt så jag har servering nu, och på morgonen hade vi alla jumpa där uppe, fyyfan va joobbigt de va!!!...  men iaf så åkte vi i seerveringen tiill örebro på studiebesök och åt på stora hotellet.
sen efter skolan så åkte vi hem o när jag kom hem somnade ja på en gååång hehe oovanligt vaaa a :))) vaknade runt halv8 och sen kom johan till mig:) fick ett par rödaa rosor av han ♥  love yaaa

nu ligger vii och kollar på film och ska snart sova, sen i mogon har vi bara 2 lektioner och sovmorgon, skööööönt!

g o d n a t t






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0