lovisa - kom nyss hem

hej!


idag åkte ja o johan till skolan som vanligt för vi skulle ha lektionener hela dagen som vanligt, sen när vi kom till skolan så visade det sig att vi inte hade några lektioner på hela dagen så vi åkte hem till mig igen och somnade i en fotölj* tillsammans, ssen så skjutsade mamma o ja hem honom och sen åkte vi in till örebro, sen åkte mamma o släppte av mig på verginska för cicci o hillevi skulle test styla mitt hår, eftersom ja ska va ngn jävla modell i aprilllll..

och nu har ja precis kommit hem och r skit tröttt! ska lägga mig och sova nuv tror ja, shoooh


johan jag älskar diiiiiiig


ja o johan i vår söta sömn
mamma smyg fotade haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0