lovisa - måndaaag

heeeeeeey!

i lördas gjorde ju jag ingenting, men gick o la mig as tidigt, sen kom johan med 20 över 3 bussen till mig, råååligt
sen i söndas vid 1 åkte min familj till farmor&farfar och åt, haha johan ville inte följa med så han fick stanna ensam hemma tills vi kom hem. sen kmr ja inte ihåg vad vi gjorde? vi sov nog hela dagen.

och idag hade vi sånt här att vi sska laga mat sen ska han smaka o så om de e gott osv.. kmr inte på vare heter..
så först skulle vi laga pasta carbonara o där va min bäääst sa han höh! D:  o sen lassagne, den va också bra och sen schnitzel med rustipotatis, OCh den vart också bra förutom att ja hade råkat bränt snitseln lite heeheh (y) =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0