tröööttt chey

hejsaaaansvejsan



skulle egentligen sovit kvar hos victoria men ja orkade inte hade inte saker hämtade mig vid kvart i 3
sen nör ja kom hem o skulle gå o läggamig låg cicci  i min säng o sov, o de gick inte attt få bort henne därifrån så ja kröp ner  beeve henne, mennnnn hon tog sån stor plats så ja kunde inte sooovoa, jag somnade kanske vif 5, 6 nggn gång kändes de som, sen imorse vaknade ja väl vid 8 lr 11, oo kunde inte somna ooooomm,  uuuuuuuuuuusch va trött ja e tror ja :) 

just nu sittter ja o inte gör ett skiiiitttt vänta på atttt cjohanp ska komma så vi kan gå ner o solaa.

sen så tror ja an att ja har blivit halvf blind, jag seeeeeer skit suddigt! ode går fan inte bort hlr, :(  buhuu
mår inte så speciellt bra idag hlr sen igår heheh men ja o johan,. ska på gymnasiefesten ikväll, kul dååå
mne niu ska ja gå o bleka tänderna heheheheheh hejdåååååååååååååååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0