1JANUARI

hej
kanoooon kväll igår!
först åkte jag, tove och cecilia hem till erica o åt en finfin middag med henne o nellie
sen började de komma folk dit osv. sen halv 12 gååår vi alla te toget
ooo skoja inte att ja hallkade om kull kansske 45 ggr där
inte skämmit haha, åååååååh love <3 efter de ggick vi hem till erica igen o fortsatte
sen vid halv 3 typ ska alla dra så jag cicci o tove följer med olle hem o soooooover där
fyfan för morgonen haha, så tovve ringer sin mamma när vi vaknar o kommer ngn gång efter 11 o hämtar mig o henne för cicci stannade kvar hos eric
när ja kom hem deckade ja på golvet nedanför min säng breve en hink (y) och vaknade runt 6 yee! awesome











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0