lovisa - tröött!

hej

haha kmr inte ihåg så mkt från igår så ja kopierar de hanna sskrev på sin blogg, fast ja ändrar littttte (;

Tänkte att ni villeveta en kort sammanfattning av igår.
Först kom vi till Globen där vi fick göra ingenting i typ 2timmar? Jätte tråkigt sen fick vi våran hovmästare (den som bossar i serveringen) och då hände det iaf lite grejor. Vi fick vårat bord och så där. Jag och en kille i 2an fick dela på ett bord med 11 personer. Vi fick orma ut maten. Alltså att hovmästaren pekar på det bordet maten ska till. Sen fick vi servera vin till dom vid vårat eget bord. Sen var det plocka disk också som gick ovanligt bra måste jag säga. Klockan 8 började galan sända och då var maten redan uppäten och bortplockad. Vi fick smyga runt bland borden och plocka tomglas och sånt. Pinsamt för man kände sig i vägen vart man en var. Sen vid halv 11 när galan slutade sändas på tv så blev det stor röj. Stor röj bland en massa fulla människor går faktiskt inte jätte bra. Hanna fick en utskällning på engelska och ngn full kille gick in i henne så hon tappade massa glas mitt på dansgolvet och det gick i 1000 bitar. Vid halv 1, gick bussresan av hemmåt och vi stannade på donken och åt och det slutade med att jag var hemma 4 kanske. Men somnade inte förrns kl 6 typ.. Tur man är ledig idag säger ja bara!

idaag e ja trött as hell för alla i huset tvingade upp mig vid ett..  men måste faktis städa, de ser ut som fan här heh och vid halv 5 kommer johan hit!!!!! jippiiiii


så här fint klädda var vi igår då!
josefin, sara, jag, ida & hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0