gråt inte för att det är över, le för att det händer

heeeeeeeeeej

jag sitter hemma hos josefin och har haft / har fortfarande en fy dundrandes rolig kväll. först var det lite kubbspel

jag ida och josefin mot
marie tjalle och lena

vi storförlorade
men det gör inget för maten som vi fick efter det var sjuktgod ! + eftertätten. mummsfillibabba ;)
nu sitter vi här och klipper tånaglarna, äter godis, pratar med världens snyggaste kille

 


I måndags åkte jag,mamma och pappa iväg på en roadtrip. först till skåne,där bodde vi på ett slott. åååå seeeen.... så åkte vi iväg till danmark,shoppade och sov där. seeeen.. åkte vi tillbaks till sverige till ystad och bodde där i två dagar och nu är vi hemma igen

sov hela resan så nu är jag som en piggelin igen :D:DD:D DDD heheheheheheh

sådär ja, de är jag me dhehe ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0