hos körin

tjo-len


har in kunnat bloggat hemma eftersom min pappa vägrar ge mig internet..............

men just nu sitter ja iaf hemma hos karin o hänger här framför datorn medans hon duscharrrrrrr ((:

igår åkte jaa iaf till hallssberg o träffa bästavän sen så gick vi hem till krille o partaja lite, eller nåt
sen fixa josse skjuts åt henne mig diana o kööörin så åkte vi hem ja o arin hem t mig o sussa på engååånggggng
kanóon vart ju dedär, o idag har vi inte gjort så mkt, gooosat med våran kattunge som vi har hemma hehe sen kom hennes parants o hämta oss.

när karin e klar ska vi ta en sväng förbi mcdonalds o sen vidare till hallsberg o gööttta oss lr nåå pusspuss hejdå

igårrrr





o liteeeeee söt missen eeeee vavavavaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0