LÖRDAG


igår va fan den värsta ddagen i mitt liv, men de vart bra rund 11 på kvällen
för igår vid haalv 11 åkte ja o mamma ut å åkte, när vi kom till slutet av åmmeberg så åker vi vanligt o sen helt plötsligt så ser ja någon ligga vid typ vägen helt stilla, så de sa ja t mamma, men hon baa neeeee, men så vände vi o kollade osååå sen vände vi igen o igen för att se om de låg ngn där, 3dje gången stannade vi o de låg faktist ngn där hjööhö, så mamma tog ner rutan o ropade, hallååå hallå o blabla tills de började röra siiggg
så då springer maama ut o skit o försöker hjälpa henne upp, de va alltså en tant som ramlat dyng full vid vägen o somnat, haha o sen orkar ja inte berätta merrrr men de va kul
idag vaknade ja svin tidigt, typ vid 9
sen vid halv 11 gik ja ut o la mig i solen en stund, o sen åkte mamma o ja ner på stan o handlade littte grejjjor
nu gör ja ingenting ska noog uto lägga mig i solen igen o senare ska ja nog gå oh sooola

ska försööka börja blogga mer, för nu har ja fått börja använda pappas dator  :)))

sen sååå  saknar ja min systeeer :((( men hon kmr hem på onsdag som tur è!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0