tjoho

nuuu har ja egenrligen tjatat till mig att få blogg på pappas dator, som e den enda datorn med internet på här hemma. han tror ju doooock att så fort ja rör hans dator så får han virus?!..
meeen aaja,
igåår kom johan t mig iaf osen hade han typ feber när vi skulle sova så när den gick bort svettades haan sooom ettt as, o sen vart han typ pigg så då låg han o störde mig till typ halv4 lr någe, duuum huvveet :) så jaaaa har vart helt dötd idag!!
men när ja kom hem från skolan skulle igentligen ja o victoria sola men när ja kom hem så hade ja sååå svin ont i huvet så ja orkade itne, somnade direkt framför tven tills typ 8 :I
imorgon åker systra mi till spannien i 3 veckor lr någe, kommmmmer sakna naaa as helll hehheeh
men nu villl pappa ha datorn, ska försöka tjata till mig ett inlägg imorgon ockssååå
måste kila heeeeeeeejdå1!! :))))))
hitttaaa några fina bilder me hehehe

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så jävla söt ärru Lovisa :D

2011-03-12 @ 12:46:46
URL: http://hhanniiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0