my life is perfect now!

wooho hej, ursäkta för dålig bloggning hehe men vafan en blogg utan bilder tkr jag suuuger, så eftersom ja inte har ngn dator så skan ja inte lägga in bildeeer, så då skiter ja it ist hihi. men nu sitter jag iaf med kariiiin i soffan o kollar på tvee, hon kom till mig med natt bussen inatt. Aaaa igår skulle ja åkt till Hallsberg tena efentlisgen men jag va så jävla trött så ja sov ist o sen gick ja hem till victoria o grillade o grejer med några, sen gick vi ut t ngn fest sen vidare till en annan, kuuul men sen vart ja så trött så ja gick hem, nice:) aa sen kom ju karin oxååå :))))) skoola imorrrn o suuug mej va kul HEHE har varmkök.. diie. neeee nu ska slå karin så hon deckar så jag kan sova en svänggg tjoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0