DÖD

hej

igår slutade vi egentligen 12 men tack vare skolfotot så va vi tvingna att vara kvar i skolan till kvart i 2 typ.,
kulkul skit ful va ja oxå. fan
sens tog ja hanna o ida såntdär frindspic niiice! haha ja o johan oxå :P men vet inte vrf
missa bussenmed 5 min oxå typ så vickan ringde robin så kjom han o hämta oss, josse med
o när ja o josse kom hem gick ja iaf direkt o la mig, haha sen klockan 5över 8 kommer josse o väcker mig så kollar vi på idol o sen deckade ja igen o sov hela natten o imorse kom ja inte upp ur sängen så blev ingen skola så har sovit hela dan, sen kommer iaf denise o då blire nog att sova lite t o sen vet ja inte va vi ska göööööö
mennu ska ja iaf lägga mig en sväng innan hon kommer hehehe , natti



bilder från helgen kmr ja inte e träött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0