fett mycket

tjoho


ifredags va ja hos farmorofarfar en sväng tills denise kom hem , o när hon kom hem så cyklade vi hem t henne en stund o sen tog vi bussen hem till mig,. o när vi kom  hem t mig gojorde vi inget o vid nio kom mammsen o pappsen hem o en parfym fick jaa som luta as gott hehe b;Pp sen vare så tråkigt hos mig så ja ville hem t denise, så hennes mamma kom o hämta oss o när vi komde t åsbro så gick vi till nellie däre va fest typ, fast diiirekt när vi kommer dit så kom polisen, men de va inge med de, så va där en stund sen följde vi med några t askersund igen o åkte hem t robert o vart klapp, sen hamnade vi hos jesper o sov där, men sen vid nio påmorronen gick vi hem o då gick vi typ o lqa oss lr va vi gjorde sen åkte denise hem o ja sov vidar o mått skit, sen komm denise igen o ja fixade mig osv sen drog vi t masse däre va massa folk sen gick alla ut en sväng o sen åkte vi hem t robert, o vid 1 halv 2 kanske kom denises mamma o hmtade oss så skjutsade dom hem mig o då gick ja o la mig oo kolla på kalle o chokladfabriken , kanon kul hehehe vaknade as tidigt imorse o sen nu ska ja städa somja lova mamma fast ska hjälpa cicci att sätta in linser nu haha hrehehehejjedåååå


och ett sött sms av erik i min klass som ja fick inatt haha söt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0