hej

har inte orkat blogg hehe

men ifredags efter skolan hämtade mamma upp mig så åkte vi o hämta cicci i kumla o sen åkte vi direkt t marieberg o va kvar där tills klockan 8 typ, sen påvägen hem stannade vi i åsbro o plockade upp denise o sen pkte vi hem, fixade oss lite sen vart vi hämtade i en raggarbil o åkte o crusa i den hela natten, hämtade även karin i den o sen hamnade vi i zinkgruva o tog en taxi därifrån hem t mig för 400 spännn,, feeeettt
när vi kom hem hade johan tydligen tagit bussen till askersund så han väntade utanför mig när vi kom fram

o igår åkte denise hem vid 12, karin vid vet inte o johan vid 4 ngn gång sen sov ja hela dagen typ till 7-8, sen hade ja inge o göra så vart hämtad av raggarbilen igen hehe, kul

nu ska ja gå å lägga mig för futusan va trött ja e godnatt <3<33


denise o cirre i fredags

Kommentarer
Postat av: denise

HAHAHAHHAHA FÖFAN LOVISA TA BORT SER DU HUR JAG SER UT :O xD HAHAHAHAHA <3 :(

2011-09-05 @ 20:45:57
URL: http://deniiiseestjeernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0