josefin karlsén ♡

img_9848 (MMS)

tjoo igår iskolan vare jävligt chill, slapp hade inte vanliga lektioner, vi skulle packa massa köksgrejer till choklad salongen ihelgen, så jag johan viCtoria o ylva fick följa med till Askersund o packa ur o in de, sen åkte vi tebaks t skolan o inte gjorde ett skit typ i 4 timmar lr nått. men sen vid halv 3 hämtade iaf mamma upp mig o johan så åkte vi till Örebro en snabbis sen åkte vi hem t mig o kolla film o gjorde inget typ, inatt kollade ja på the red riding hood filmen själv eftersom johan sov, o så låg ja o tjöt i smyg hehe puss på den filmen. aaaaaaaa o nu gör ja inte ett skit denise kanske skulle komma sen heh, o kul att mamma o pappa åkt t cypern utan mig så man e ensam hemma i två veckor..     jävligt konstigt inlägg men vi höres hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0